پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانک توسعه تعاون
جای خالی تورنمنتی شبیه المپیک که همه استان ها ورزشکاران خود را در آن محک بزنند در ورزش کشور بسیار محسوس است. اما بانک توسعه تعاون در ابعادی کوچکتر و بین پرسنل خود در سراسر کشور اقدام به برگزاری چنین المپیادی کرده است.

جای خالی تورنمنتی شبیه المپیک که همه استان ها ورزشکاران خود را در آن محک بزنند در ورزش کشور بسیار محسوس است. اما بانک توسعه تعاون در ابعادی کوچکتر و بین پرسنل خود در سراسر کشور اقدام به برگزاری چنین المپیادی کرده است. امسال میزبان این المپیک کوچک که تحت عنوان یادواره شهدای دفاع مقدس، هفته تعاون و بانکداری اسلامی برگزار می شود شهر یزد است.

http://www.tadbirkhabar.com/@thumb=/images/uploads/20150903203214.jpg&w=300&h=200&zc=1


به گزارش تدبیر جشن آغاز این المپیاد فرهنگی و ورزشی در مجموعه الغدیر شهر یزد برگزار شد. در این مراسم مدیران ارشد بانک توسعه تعاون، مدیران استانی، تعدادی از خانواده معزز شهدا و بیش از 500 نفر از پرسنل بانک توسعه تعاون شرکت کردند.
این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه آن حضار از  اجرای مرشد حجتی که یاد آور ورزش پهلوانی است استفاده کردند.
در ادامه دکتر سهمانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون  ضمن خیرمقدم به حضار از دست اندرکاران برگزاری پنجمین المپیاد ورزشی فرهنگی ورزشی بانک توسعه تعاون قدردانی نمود .

وی افزود : برگزاری چنین المپیادهایی فرصت گردهمایی همکاران را فراهم می آورد و شور و نشاط همکاران به تمامی کارمندان و مدیران بانک منتقل می گردد تا همگی در راستای اعتلای بانک توسعه تعاون گام برداریم و با ایفای نقشی اثر گذار موجب ارتقا جایگاه بخش تعاون در حوزه های گوناگون اقتصادی گردیم و از این طریق باعث تقویت خانواده تعاون و بخش تعاون در نظام اقتصادی کشور باشیم.
پس از دکتر سهمانی مدیر  عامل بانک توسعه تعاون سید رضا حسینی مدیر اداره رفاه کارکنان بانک توسعه تعاون کشور پشت تریبون قرار گرفت.

حسینی ضمن اشاره به اهمیت توجه به حوزه سلامت منابع انسانی گفت: متاسفانه وضعیت شاخص سلامت کشور در قشر کارمندان اداری نگران کننده است و اگر به فعالیتهای ورزشی و حرکتی کارمندان کم توجهی شود موجب افزایش ناراحتی های فقر حرکتی خواهد بود.
حسینی افزود:هزینه گسترش ورزش سرمایه گذاری محسوب می شود و سلامتی هر یک از اعضای بانک در وضعیت سلامت همه کارکنان اثرگذار خواهد بود .

در ادامه مراسم مهدی منتظری رییس مدیر استانی بانک توسعه تعاون ضمن خیر مقدم به مدیران این بانک و خانواده شهدا و پرسنل خبر از برگزاری مسابقات والیبال پیشکسوتان بانک توسعه تعاون کشور در آذر ماه آینده در شهر یزد داد.
در ادامه این جشن گروه سرود ناشنوایان استان یزد به هنرنمایی پرداختند که همه حاضرین در سالن الغدیر را به وجد آوردند. پس از برنامه اجرای سرود مراسم تقدیر از خانواده معزز شهدا به عمل آمد.

تعدادی از مادران، همسران و فرزندان شهدا بر روی سن رفته و لوح تقدیری از مدیر عامل بانک توسعه تعاون دریافت نمودند.

شایان که ذکر است که رییس برگزاری المپیاد سید رضا حسینی، نایب رییس مهدی منتظری، دبیر المپیاد ستار خویی و ریاست کمیته های فنی و انظباطی را همایون بکتاش بر عهده دارد.

------------------------------------------------

------------------------------------------------

جشن افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانک توسعه تعاون در فضایی شاد و مفرح با حضور مدیران کشوری و استانی، پرسنل و ورزشکاران این بانک برگزار شد.
آیین افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانک توسعه تعاون/عکس

---------------------------------------

---------------------------------------

رژه افتتاحیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانک توسعه تعاون به روایت تصویر

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانک توسعه و تعاون با رژه ورزشکاران و سخنرانی سید رضا حسینی مدیر کل رفاه این بانک در استان یزد برگزار شد.

باتشکر از سایت خبری تدبیر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: